Počeo je Tjedan muške mode u Parizu, a njegov prvi dan je zaključila nova Louis Vuitton kolekcija Pharrella Williamsa. Ovo je njegova sedma kolekcija i treća sezona zaredom na čelu muške mode Louisa Vuittona, pozicije koju je s odgodom naslijedio od Virgila Abloha, nekoliko godina nakon njegove iznenadne smrti u 2021. godini.
Od njegove prve kolekcije za brend, viđamo bombastične kolekcije s još bombastičnijim prvim redom. Njegovu debitantsku kolekciju su iz prve ruke gledali Beyonce, Zendaya, Rihanna i mnogi drugi čije se prijateljstvo s Williamsom itekako preklapa s njihovim unosnim ugovorima s jednim od brendova pod LVMH kišobranom. Ipak, kao što zauzima prva dva slova njihove kratice, Louis Vuitton je matica koja mora opstati bez obzira na sve, pa čak i na kritiku. Možda je upravo zato za ovu sezonu izvučena sva artiljerija koju LV i Williams imaju na raspolaganju, jer čini se da strah od usporavanja luksuza kuca i na njihova vrata.
Zbog toga smo vidjeli kolekciju koja je personifikacija ‘’hypea’’ i gotovo nekromancijsko oživljavanje zlatnih stilova koje su Williams i njegov suradnik na ovoj kolekciji, kreativni direktor Kenza i poznati japanski dizajner Nigo, ostvarili u svom kultnom brendu Billionaire Boys Club. Estetika iz tumblr ere 2013. nikada nije izgledala tako dobro, a istovremeno pomalo isprazno. Naravno, kako to obično biva s nasilnim pokušajem recikliranja nekad legendarnih silueta.
Nizale su se varijante raznolikih jakni u koledž stilu s kombinacijama kože i duboke, Vuitton smeđe tkanine, te upečatljivog loga bez kojeg ne možemo zamisliti ovu kuću. Najveća snaga ove kolekcije leži u obradi kože koja na trenutke izgleda kao tkanina i obrnuto, nešto što se vrlo jasno preuzelo iz Blazyjevog uspješnog recepta za Bottegu. Također, dugi kaputi i prošivene jakne od više vrsta kože također zaslužuju pohvalu.
Pretres uličnog stila se dogodio i u obliku novih ButterSoft tenisica, definitivnog hita nadolazeće sezone, koje citiraju napola razvaljene Vans tenisice izvedene u najfinijoj koži u čak 50 različitih boja. Jer kako zaključuju Williams i Nigo u priopćenju nakon revije, ‘’ulična moda nije na dnu hranidbenog lanca, ona je hranidbeni lanac’’.
A u ovom hranidbenom lancu Nicholas Ghesquiere, koji je zadužen za ženstveni dio LV-a, ostaje pomalo gladan. Dio ove kolekcije je odgrizao komad iz do tada ekskluzivne, ženske i oživljene suradnje s Takashijem Murakamijem koja je diljem svijeta prikazana na Zendayi. Cvjetić trešnje iz te suradnje je Williamsu poslužio kao idealno dugme i kontrast na ozbiljno dobro krojenim sakoima, a vrlo specifična ružičasta je obuzela dobar dio modnih dodataka i torbica. Ono što je definitivni hit ove kolekcije je pomalo šaljivi nakit u obliku kovčega, životinja, ali i kartona s pizzom.
Možda je nezahvalno prozivati ovu kolekciju samo solidnom, s obzirom na Williamsove prethodne koje su prije godinu dana nametnule cowboycore kao jedan od dominantnih stilova 2024. Solidno nije nešto što očekujemo od Williamsa. Ipak, možda je legitimno reći kako Pharrell naizgled ostaje bez (dobrih) ideja za svoju viziju Vuittona. Neosporno je da će ova kolekcija naići na komercijalan uspjeh, odaziv vjernih kupaca i obožavatelja njegove estetike, često nepo djece i nasljednika trust fondova, no previše nedovoljno razrađenih elementa je zaustavilo ovu kolekciju u namjeri da se ostvari u puno boljem, vizualnom smislu.