Nisam slučajno spomenula baš tu seriju: jedna od sjajnih glumica iz iste nosi ovu detektivsku mini seriju, koja u sebi ima identiteta Ubojstava u Midsommeru, Dražesnih pupoljaka svibanjskih (za one koji ih se ne sjećaju - to je serija koja nas je upoznala sa ljepotom Catherine Zeta Jones) i literarnog serijala Pet prijatelja, na kojima su neki od nas odrastali.
Vodič za ubojstva za dobre djevojke ima u sebi i nešto od neprežaljene nam Euforije. Tu su tinejdžeri koji skrivaju tajne, koji su gonjeni nekim svojim demonima, često obiteljskog nasljeđa, i čiji su životi obilježeni postupcima njihovih roditelja. Vodič je ipak dovoljno mekan (iako otvorna scena s krvavom glavom i kosom djevojke za kojom ćemo zajedno s glavnom junakinjom Pip tragati najavljuje drugačije) da ju gledate i sa svojim tinejdžerima. Emma Myers sjajna je, apsolutno sjajna, dvadesetdvogodišnja američka glumica koja je u Wednesday uspjela parirati senzacionalnoj Jenni Ortegi.
Myers ovaj put nije pomalo frivolna plavokosa slatkica dobrog srca koja svojim nastojanjima da postanu BFF neopisivo nervira mračnu Wednesday; njezina transformacija u naoko običnu Pip Fitz-Amobi (ali zapravo duboku, intuitivnu, tvrdoglavu i pametnu) u ovoj ekranizaciji New York Timesovog bestsellera, smeđokosu late bloomericu, odličan je prikaz vještine te mlade glumice.
Pip je tinejdžerica koju svi volimo voljeti: nimalo problematična, moralna, prisna s mlađim bratom i roditeljima, poslušna, odlična učenica, koja jedno ljeto „zaglibi“ zbog prevelike opsesije slučajem nestale Andie Bell (India Lillie Davies). Naravno, ta fiksacija ima svoj korijen: mala Pip osjeća se krivom jer je navodnom ubojici na školskom hodniku pokazala kamo je njegova djevojka pošla. I dok Pip, uz pomoć adolescenta Ravija, radi bolji posao od policije u malom velikobritanskom mjestu koje izgleda kao iz snova (ruže, gradice, travnjaci, tavani, cigla), bit ćete spremni zaboraviti rupe koje postoje u scenariju. A postoje.
Klinci koje gledate na momente su baš djeca - i tu je odrastao gledatelj spreman izgubiti pozornost, ali postoje trenuci kad su i zanimljivi. Ima tu, dakako, i vaše generacije: i kao što kaže jedan od mlađih likova, „they are hot in a grown up way“ (pogledajte pod Anna Maxwell Martin; ja jesam, ali većina serija koje je snimila prije ove nisu bog zna što).
Ima tu i egzistencijalnih kriza, problema u braku (vrlo mlakih) i prvog zaljubljivanja (isto, vrlo površnog i očekivanog). Najbolji su dijelovi u kojima je naša Emma Myers sama na prekrasnom engleskom selu. I nakon odgledanog, možemo samo reći da nas je Vodič zabavio jedan vikend, a da se veselimo gledati Myers,ne samo u drugoj sezoni Wednesday već i dalje.