Leona Paraminski U sobi 2003.
MARA BRATOŠ //

Leona Paraminski U sobi 2003.

Nakon brojnih monografskih izložbi koje je ova autorica ostvarila u protekla gotovo tri desetljeća rada, ova izložba biti će svojevrstan presjek kroz njen opus. Fokusirana na fotografsko uobličavanje za autoricu emocionalno važnih motiva, bilo da se radi o introspektivnom prodiranju u vlastitu nutrinu ili  preispitivanju vlastite tjelesnosti, ili pak o odnosima s  autorici bliskim ljudima i mjestima, njezin opus obilježit će rad u ciklusima, serijama fotografija, približavajući se tako filmskoj poetici.

U sobi 2003.
MARA BRATOŠ //

U sobi 2003.

Kroz naglašena procesualnost i temporalnost na njenim portretima, figurama autoaktova, mjestima u prirodi ili društvenim događajima, njeni fotografski iskazi zadobivaju svoja značenja.Pomno režirajući snimljene prizore i dokumentirajući u širem smislu prirodne i društvene aspekte stvarnosti: prirodu i društvo, svakodnevicu, kulturne događaje i njihove protagoniste, stvara intertekstualne fotografske nizove vizualno-tekstualnih prikaza, kao reference, čije značenje ovisi o kontekstu na koji se referiraju. Ambijenti proživljenog vremena, grad i ljudi, Dubrovnik, Lopud, Zagreb, prijatelji i bliski intimni prizori, bez obzira je li i autorica na njima ili je nevidljiva - sve te slike pokrenute su prije svega unutrašnjim afektivnim impulsom, snagom  introspekcije i  odabira trenutka koji će postati kadar u nizu sličnih, analognih, fotografskih slika, uspostavljajući slojevitost značenja  i interpretativnu otvorenost.   

Autoaktovi Dubrovnik 2023.
MARA BRATOŠ //

Autoaktovi Dubrovnik 2023.

Slaven Izlozba prijatelji poznanici i prijevozna sredstva 2013.
MARA BRATOŠ //

Slaven Izlozba prijatelji poznanici i prijevozna sredstva 2013.

Uz njeno formalno obrazovanje na Akademiji dramskih umjetnosti, na odsjeku za filmsko i televizijsko snimanje i  senzibilitet odnjegovanom  na poetici  crno bijelog filma i modernističkog filmskog kadra, osnova su  na kojoj je autorica   stvorila okvir unutar kojeg će nastati serije fotografija u analognoj crno /bijeloj tehnici, analognoj tehnici u koloru i u digitalnoj tehnici. S jedne strane uobličavajući trenutke duboke fokusiranosti na izabrani motiv, njezine fotografije ostaju bazično statične, elementarne, ukotovljene u tišini i atmosferi dvoje ili jednog aktera, da bi postepeno  fokus pomakla na artificijelnost teme i scenografije kao značenjske elemente fotografske slike čiju ambivalentnost i arbitrarnost želi naglasiti.

Anamarija Zagreb 2001.
MARA BRATOŠ //

Anamarija Zagreb 2001.

Jelena I Vlaho Lopud 1998.
MARA BRATOŠ //

Jelena I Vlaho Lopud 1998.

Klif Zagreb 2001.
MARA BRATOŠ //

Klif Zagreb 2001.

Anamarija Zagreb 2001.
MARA BRATOŠ //

Anamarija Zagreb 2001.

U vremenskom rasponu od ranih 90-ih godina prošlog stoljeća do najnovijih nastalih 2024., izložba će nastojati ukazati na važnost njenog opusa za hrvatsku fotografsku scenu (posebno žensku fotografiju), njegovu strukturnu i značenjsku matricu, koja je refleksija evolucije svijesti  autorice koja je  svoj opus izgradila u rasponu od medija fotografske slike kao reprezentacije i njene dekonstrukcije do medija fotografske slike kao performativnog čina.

Lifestyle