Greta je izazovna figura filmskog svijeta: u partnerskom je (i privatnom i kreativnom) odnosu sa scenaristom Noemom Baumbachom, njezin je filmski prvijenac Lady Bird izazvao strastvenu reakciju feministica diljem svijeta. Barbimanija je tresla popkulturnu scenu cijelu prošlu godinu. Greta je i glumica, scenaristica, kreativna figura nevjerojatne snage. Ali, modna ikona?
Društvene mreže poludjele su jer se usudila odjenuti haute couture Margielu onako kako ju povratnik John Gallianu NIJE zamislio. U njegovoj viziji, uvijek dramatičnoj, Maison Margiela žena je lutka, karakter iz njegove mašte staklenog tena, viktorijanske frizure, ranjiva i krhka, savršeno stilizirana. Greta je na sebe nabacila bijelo-plavu haljinu kao da je jedva stigla u Cannes na vrijeme za photocall jer se izdajala za svoje malo dijete (rođeno za vrijeme press putovanja filma Barbie), i jednostavno nije bilo prostora- mentalnog ili organizacijskog - za Gallianove dodatke s revije. Ili frizuru. Greta je uz haljinu nosila Louboutin štikle koje podsjećaju na Margieline kultne Tabi cipele.
Zašto fashion in the know ekipa misli da Greta nije ispoštovala haute couture viziju dekonstruirajući Gallianovu ideju savršenstva? Smije li se komad preuzet s piste visoke mode nositi kao „obična“ haljina za malo glamurozniji dan na Cannes plaži? Mi kažemo da smije. I to upravo Greta - koja ne treba Gallianov karakter, jer ima svoj. Ona je upravo to što emanira putem ovog nedovršenog stylinga - žena, majka, profesionalka, kojoj je moda zanimljiva i važna (jer nitko tko ne razumije modu ne bi posegnuo baš za haljinom iz konačne povratničke revije palog, ali obožavanog Galliana), ali ne i presudna, ne toliko da robuje idealu dizajnera. Demokratizacija visoke mode, s Gretom Gerwig kao glavnom junakinjom te kampanje? We say - yes, please, and finally.